.

.

tisdag 8 september 2015

Tisdag.


Hej på er! Sitter vid datorn just nu så tänkte att det är ett ypperligt tillfälle att uppdatera bloggen. Går bra mycket snabbare än att uppdatera från mobilen som jag brukar.

Just nu har jag grejat med lite plugg. Egentligen var jag klar med det jag skulle redan igår men idag har jag redigerat och ändrat lite. Så det är inget ansträngande jag har sysslat med direkt. Nu ska jag bara skriva ut mina dokument så dom kan få följa med till praktiken. Me

dan jag sysslar med plugg lagar Ozcar mat, Lexi springer runt som en galning och snor Ozcars kassler (??) och vi har ett par tvättmaskiner på gång. Multitasking!

Imorgon väntas praktik 8-16. Hoppas på en bra dag :) bjuder på några tb-pics från när vi drog ihop gamla gymnastiklaget (delar av åtminstone) och körde en tävling våren 2014. Kul faktiskt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar