.

.

torsdag 10 september 2015

"There's nothing in the world I hate more, than the fact that I still love you"


Nu blir det läggdags. Imorgon ska jag nämligen börja lite tidigare - halv åtta istället för åtta. Vi (jag och min handledare) har nämligen en patient som behöver ha sin hjälp FÖRE åtta imorgon så vi tänkte flexa lite, alltså börja en halvtimma tidigare och sluta en halvtimma tidigare. Så imorgon ska jag med bussen 07.15 och går upp vid kvart över sex. Därefter blir det praktik till halv fyra och sen på kvällen vet jag inte. Förmodligen bara fredagsmys hemma i soffan, lär väl vara så jäkla trött efter veckan haha. 

Lördag och söndag har jag planer däremot (är ledig hela helgen, sååå skönt) men det kan vi ta när helgen har börjat, alltså imorgon. Så imorgon kväll ska jag berätta om helgens planer.

Annars då? Annars har jag haft en bra dag. Otroligt rolig praktikdag med mycket venprover som jag tycker är sjukt kul och bra att öva på. Grym lunch, soft lektion i skolan, hem och chilla en stund och sen ett brutalt träningspass med Unda (och Ozcar, men han tränar på "vanliga" delen av gymmet, jag och Unda tränar på "tjejgymmet" som är en sal på gymmet där bara tjejer får träna). En bra och härlig dag helt enkelt.

Nu ska jag borsta tänderna och sen sova. Godnatt sötnosar!


En sovande älskling i soffan bredvid mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar